A siker titka mindig az ismertségben rejlik

Van egy jó barátom, aki külföldre költözött. Sokat beszélgettünk neten és egyszer ajánlott egy terméket, ami neki nagyon bejött. Gondoltam kipróbálom én is, de nem lehetett itthon kapni. Így megkértem, hogy küldjön belőle nekem haza. És igaza is volt! Nem csak jobb, mint más dolgok, amiket itthon lehet kapni, hanem még olcsóbb is.

Ezért úgy döntöttem, hogy a gyártó valamennyi termékével együtt elkezdem itthon árulni. Az első ötletem az volt, hogy nyitok egy boltot. Erről hamar lebeszéltek, mert a boltba nyitvatartás van és nehéz manapság jó üzlethelységet bérelni. A plázákban meg még nagyon drága is. Így inkább egy webáruházat béreltem.

Eleinte egészen jól kezdett megindulni a dolog és sokan kezdtek el rendelni. Már majdnem elbíztam magam, hogy sínen leszünk, de aztán ez beállt egy szintre és mindig ugyan annyi rendelésünk volt. Ez egyrészt jó, mert legalább ezek a rendelések voltak, másrészt fura. Beszélgettem az egyik vevővel, és akkor ugrott be, hogy miért van ez. Ők is ismerték a terméket és a gyártót ezért rendelnek tőlem.

Így akkorra már pontosan tudtam, hogy még több embernek kellene megmutatnom a termékeket és ezért barátom ajánlására megkerestem egy szakértőt, aki segített ebben. Hirdettünk, és optimalizáltunk, majd elkezdtük a linképítést, ami végül a sikereink kulcsának bizonyult. A linképítés elsőre furán hangzik, de olvasd el a weboldalon a leírást és érteni fogod, hogy miért mondom, hogy enélkül webshoppot felesleges is üzemeltetni. Persze a sikert a folyamatos munka hozta, de mára már egy nagy cég lettünk és közel tíz milliós forgalmunk van havi szinten. Soha nem hittem volna, hogy ide jutunk egy baráti beszélgetésből.

Leave a Comment